خرید آنلاین بلیط هواپیما

خرید اینترنتی امن و راحت

خرید آنلاین بلیط هواپیما

خرید اینترنتی امن و راحت

  • ۰
  • ۰

1-    آرا چارتر بر اساس قوانین سازمان هواپیمایی کشوری و جمهوری اسلامی ایران اقدام به فروش اینترنتی بلیط هواپیما به عنوان نماینده فروش ایرلاین ها (بلیط سیستمی) و چارتر کننده ایرلاین ها (بلیط چارتری) می نماید.

2-    بلیط های سیستمی بر اساس جدول ایرلاین و شناسه نرخی هر مسافر کنسل می شود و در برخی از کلاس های پروازی غیر قابل استرداد می باشد.

3-    بلیط های چارتری بر اساس استعلام گرفته شده از چارتر کننده ایرلاین ها در ساعت اداری و درصد جریمه اعلامی چارتر کننده کنسل میشود که در اکثر موارد در کمتر از 24 ساعت مانده به پرواز غیر قابل کنسلی می باشد و در صورت نرسیدن مسافر به پرواز هزینه ای به مسافر استرداد نمی شود.

4-    بلیط های لحظه آخری در مسیر های پرتردد ( تهران به مشهد - مشهد به تهران – تهران به کیش –کیش به تهران – تهران به تبریز – تبریز به تهران – تهران به اصفهان – اصفهان به تهران – تهران اهواز – اهواز به تهران – تهران به شیراز – شیراز به تهران -  تهران به قشم – قشم به تهران – اصفهان به کیش – کیش به اصفهان- اصفهان به مشهد – مشهد به اصفهان – مشهد به کیش – کیش به مشهد- شیراز به کیش – کیش به شیراز – مشهد به شیراز – شیراز به مشهد- تهران به تفلیس – تفلیس به تهران- تهران به استانبول – استانبول به تهران ) و در زمان های خاص پیش می آید که در اکثر مواقع در کمترین زمان پر میشود.

5-    خرید اینترنتی بلیط هواپیما امروزه در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده و روز به روز پیشرفت خود را مدیون استقبال شما عزیزان می باشد.

www.aracharter.com

  • ۹۷/۰۷/۰۲
  • شهاب رییسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی